Quin ha estat (i està sent) el rol de les escoles i instituts durant la pandèmia?
Com ha viscut el professorat el contacte amb les famílies arran del confinament?
Un nou concepte de desvinculació escolar?
Quins factors han afavorit mantenir el vincle entre els alumnes i l’escola o institut?
Quins problemes emergeixen en el retorn a les aules?
Com es viu amb les mesures de prevenció de covid a les aules?
Presentació de l’estudi “Impactes de la pandèmia de Covid19 en l’alumnat de L’Hospitalet. Perspectives del professorat”
Aquestes i altres preguntes han estat objecte d l’estudi encarregat per l’OIH a l’equip dl Grup d’Estudis sobre Reciprocitat (GER) de la Universitat de Barcelona, coordinat per Irene Sabaté Muriel i Sílvia Bofill-Poch, i la investigadora Diana Mata Codesal.
La investigació ha recollit les perspectives del professorat sobre els impactes de la pandèmia en l’alumnat, en aspectes com són la vinculació d’aquest amb l’escola o institut, els temes tecnològics, la situació socioeconòmica de les famílies i altres variables que han condicionat la manera com l’alumnat de primària i secundària han viscut la pandèmia, en el confinament i en el retorn a les aules.
Presentació dimecres 2 de febrer, a les 18:00 a L’Harmonia, Plaça Josep Bordonau i Balaguer, 6.
Per limitacions d’aforament a la sala, us preguem que confirmeu assistència amb un missatge a aquest correu.